Summa sidvisningar

19 februari 2011

Vilken underbar fredag



vi fick ihop ..tack alla ungdomar som sov över hos kompisar..ha ha




Så här läcker kom hon ner i köket i går kväll,,så underbart å se å känna på henne samtidigt som vi lagar mat, snacka om att hela tiden gå med ett stånd som bara vill börja jobba med henne.









efter en god middag så blev ja ganska blöt av diverse gosaker från min madam,jag fick ligga mitt på köks golvet å bara få taemot. Sedan blev de sovrummet för en underbar avslutning där jag fick fylla hennes underbara fitta.




Kan man vara mer än nöjd efter en sådan kväll, båda jag å kuken va nöjda å se att vi gjort ett bra jobb,kläderna kom ju av till slut å de e bara gott å veta att dom suttit på den underbaraste kvinnan som finns

2 kommentarer:

  1. Vilka sköna utspel ni har i sängen, och som vanligt vackra bilder.

    //oss i örebro

    SvaraRadera
  2. underbar sida ni har,dessutom har ni så sexiga bilder..

    från oss i Stockholm

    SvaraRadera