Summa sidvisningar

28 februari 2011

vilken helg vi fick






en mysig weekend lite norrut gjorde susen efter en längre tids hårt arbete, vi hade de så gott å otroligt mycket sex (som vanligt) ha ha

Ett bad på hotellet å lite go oral sex fick oss att komma varsin gång innan vi gick på en trevligt pubrunda,,lite små runda under fötterna frampå små timmarna efter lite go musik å dans kom vi tillbaka till hotellet......madam ville att vi skulle ta en dusch



innan vi kröp ner å då fattade ja direkt....hon vill ha sex igen. Prinsessan duschade först å när ja var klar å kom ut i rummet hade hon tagit på sig sin ny in handlade vita läckra kvälls linne..hon slet tag i mig å sa åt mig att slicka henne,,efter en stund ville hon smaka "gokuken" fint namn på min maskin....sedan hade vi gosex å knullade så vi blev alldeles svettiga å när ja kom ..så sprutade ja lite väl långt så min prinsessa fick mycket i ögonen.....svider som faen ..som hon brukar säga..

Somnade underbart å på morgonen ,dröjde de max 20 min efter vi vaknat innan madam klev på å red mig till en skön orgasm igen...


Snart väntar en skön skid semester med barn å vännerå då får man väl ha smyg sex med munnen ihop tejpad,men vi brukar lyckas med sådana små detaljer med..

Hoppas ni alla läsare har å har haft ett skönt sportlov
// vi båda










































1 kommentar:

  1. Härlig blogg och härliga bilder. Kika gärna in på vår blogg om ni vill.
    http://sexparet.blogspot.com/

    SvaraRadera