Summa sidvisningar

18 december 2010

det blev precis som madam

ville i går kväll, in i duschen med dig å kom hit sen sa hon
när ja kom in i sovrummet var allt klappat å klart , den röda handduken va utlagd
å klar i sängen ögonbindeln framlagd. lag mig på rygg å fick ögonbindeln på mig
kände sedan hennes tunga börja spela på mina pung kulor tungan gick ner å kände den leka runt mitt anus ,jaaaaaaaaaa det är det underbaraste ja vet och madam e proffs på att ta hand om mitt anus med sin tunga,händer,å dildos.Men hon kunde inte hålla på så länge,hörde bara att trosorna åkte av snabbt ..förmodligen snabbt för att inte hon skulle bloda ner våra lakan innan hon klev på min stenhårda kuk.
hon red mig så gott ,stoppade juvelerna i munnen så jag fick slicka dom ,när hon sedan kommer ner å lägger sig på mig , ja då vet ja att det är dax,,å sen när hon kommer så blir ja döv i mitt öra av hennes skrik...



klar?? nej då , på med trosorna bort med blodiga handdukar, sen av med ögonbindeln efter att hon torkat av lite blod å klumpar på kuken ,sen tar hon den i munnen å ger mig en sådan avsugning som bara hon kan..när ja kommer så går de inte å vara tyst..måste skrika ut min lust å kan inte ligga still..



P.S. ni har väl förstått nu att ja e lite "blödig" när de gäller blod,,även om ja e riktigt kinky

2 kommentarer:

  1. hej :) undrar bara om ni har några sexlekar som är av de hårdare typen för killen :) skulle bli glad för svar

    puss puss

    SvaraRadera
  2. nu blev vi lite nyfikna på vad för hårda lekar du menar? vi gör aldrig något som gör ont , men madam älskar å dominera på ett både fysiskt och psykiskt sätt , där han kan bli bunden i olika ställningar ögonbindel e obligatorisk vid såpdana tillfällen , har är dessutom bisexuell å älska div.saker i baken.........och mycket mycket...mer....nyfiken??

    SvaraRadera