Summa sidvisningar

24 december 2010

åååå..VILKEN .

Julaftons början det blev i dag ,Min älskling vaknade före mig nu på morgonen ,viskade i mitt öra ..GOD JUL älskling ,sedan kröp hon ner å tog mitt morgonstånd i munnen...tungan spelade över pungen å ner i stjärthålet..guuuud va de e läcket när man känner tungan spela..sedan slöt hon den kring munnen och sög den tills ja kände att det redan skulle gå..bad henne sätta sig på den å det är så gott å se hennes leende när hon rider å jag samtidigt får smaka hennes vackra juveler.. när hon skrek till va ja tvungen å täppa igen munnen på madam ..hela huset e ju full av våra barn å släkt ju..hi hi Snälla ställdig framför mig å runka av dig på mina bröst säger hon ...så läckert å se när kuken sprutar ut alla vitaminer över hennes bröst å ansikte,,sedan delar vi på resterna...

GOD JUL


1 kommentar: