Summa sidvisningar

13 februari 2011

Vad vore jag utan


denna underbara kvinna....
Hon är den mest underbara och i bland
vet jag inte hur ja ska kunna utrycka min
kärlek till henne. Kom hem i går och möttes av
en underbart uppklädd madam , middagen stod på bordet
jag fick order om att gå upp å duscha. När ja kom ner
hade hon hällt upp ett glas rött å vi satte oss till bords.

Hon tycket ja kunde kika under bordet, vad som väntade mig
efter middagen. Efter en underbar middag så sa hon att ja gjort
iordning lekrummet å vill att du tar hand om mig på det viset du vill
Vi gick in och där hade hon lagt fram hela "arsenalen" av leksaker,
hon sa bara , ta hand om mig nu , tillfredställ mig ,gör vad du vill..

Vilken efterätt .... att få ta hand om det man älskar mest och göra det skönt
på alla dom sätt hon vill. Var tvungen att binda fast hennes händer och ben
så jag fick arbeta lite mer fritt. Tänk att få börja med att sära på hennes ben
och sedan börja leka med tungan runt hennes klitoris sära på läpparna med tungan
och känna hur fuktig hon blir, få lapa i mig hennes goa vätska. Få ta fram lite dildosar och hennes favorit delfin, höra hennes gny lite gott, se hennes kropp
börja krämpa sig , veta att hela huset är hennes så hon får skrika ut sin första
orgasm, mmmm efter att låtit henne komma 2 gånger å nästan en timma efter att vi kommit in i rummet, så öppnar hon munnen för första gången , GE MIG GOKUKEN innan
jag blir tokig säger hon.

Släpper repen runt hennes händer å fötter , för jag vet att hon vill kliva på å rida då det är det underbaraste som finns för oss båda, jag får leka med mina juveler, se
hennes vackra leende och kropp samtidigt . Nu har jag lekt så länge att jag själv inte kan hålla mig längre, hon fortsätter å rida , ser hur hennes ansikte om formar sig och vi kommer i en tok orgasm båda två,vi blev så svettiga mm så gott

Kan man få ett bätte välkomnande när man varit borta några dagar, för det är jobbigt att bara vara utan madam några dagar, snacka om att ha ett behov..

Tack älskling

2 kommentarer: