Summa sidvisningar

14 februari 2011

På Alla hjärtans dag


Som är idag. SÅ kommer jag att njuta av min underbara mans kuk hela kvällen.
Sitter och tänker på hur jag ska göra när han kommer hem från jobbet.
Som det känns nu så får det bli en favorit i repris. Att bara ställa sig på knä innan för dörren och bara ta tag om midjan och öppna knapparna och ta ut kuken och slicka och suga den hård som förrätt..
Det brukar inte bli några klagomål på en sådan hemkomst.
Middagen blir en liten ridning så jag får känna hans kuks hårdhet.
Efterätten blir han beordrad att stå på alla 4 så jag kommer åt med min tunga och slickar medans jag runkar kuken tills hans kuk sprutar ut all sperma över min fitta.Så istället för kaffe och en cognac så blir det att slicka min fitta ren från den underbara sperman.Hoppas jag får en riktig kyss efteråt.
Den här Alla hjärtans dag middag blir nog riktigt gokväll.

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Glad alla hjärtansdag på Er!
    Hoppas det knullas ordentligt med kärlek ikväll ;)

    JFK & Marilyn!

    SvaraRadera
  2. Äta sperma bör man, annars dör man ;)

    SvaraRadera