Summa sidvisningar

06 februari 2011

kärlek,sex,kärlek,sex 2


På Söndags morgonen fick jag ett undebart uppvaknande av min kära.
Kände hur oljan rann ner över mitt underliv och masserades av en varsam hand.
Snart hade jag vaknat även i sinnet efter en stund på startknappen och njöt så mycket av hans fingrar som började trycka på G-punkten och knulla mig varsamt.Mmmmmm
Men att känna att han är på väg ner med tungan i min nu riktigt blöta fitta höll jag på att koka av att få mer, mer, mer.Började krampa in i en skön orgasm, så skönt att bara få lämna ut sig.När den första började ebba ut, så kände jag att en till var på på väg. En liten variant av fontänorgasm tog över min kropp.
Att få vakna så Är Ett Bevis På Kärlek..

Stackarn har tränigsvärk i tungan hör jag bredvid mig nu.hihi Det bjuder jag på.

Kram från oss

1 kommentar:

  1. NI SER UT Å HA ETT UNDERBART SEXLIV

    ETT FAN PÅ ER BLOGG

    SvaraRadera