Summa sidvisningar

29 januari 2011

Tack underbara Älskling



för en underbar kväll/natt det tog inte lång tid efter att vi fått lite
god mat förrän ja blev insläpad i sovrummet , upphetsade och kåta , tänk bara
att få sen henne i alla vackra kläder hon har , blir ju kåt av å bara titta in i hennes goa garderob, det blev en sensuell kvälll med lite kinky sex ,men väldigt
mycket go sex , slickade henne så hon kom i vågor sedan klev hon på och när hon rider mig å jag får tillfälle å smaka på hennes underbara bröst samtidigt är så vackert. Sedan kommer hon igen å jag för göra allt för att hålla mig,så undebart å höra henne skrika ut sina orgasmer i mitt öra. Hon hade ju lovat mig å få stå på alla 4 å känna hennes underbara tunga i baken när hon står bakom mig, å runkar min hårda kuk samtidigt.

Dom utlösningarna ja får när ja känner hennes tunga i mitt anus hål samtidigt som hon runkar mig går faen inte att beskriva ..pröva de ni alla om ni inte gjort de
blir totalt slut å skakis efteråt.
Nu på morgon blev man bjuden på kaffe på sängen å va mysigt ,kunde inte hålla fingrarna bort utan tog fram lite olja å lekte med hennes klitoris å blygdläppar, tog inte många minuter innan jag blev beodrar å ta henne bakifrån , JAG vill bli ägd nu sa hon så knulla mig hårt tills du fyller fittan med gosåsen. Underbart å knulla henne lite hårt å daska henne på skinkorna samtidigt höra henne grymta å vi kommer i en tok orgasm samtidigt...helt slut ramlar vi ihop.

Sedan ska hon alltid ner med några fingrar i fitta å sedan stoppar dom i min mun så jag får bli delaktig av hennes fyllda fitta med sperma

4 kommentarer:

  1. Ojoj, det där låter riktigt hett. Slickad i baken har jag aldrig blivit, men gjort på tjejer. Det kanske man borde testa någon gång. Det verkar ju så på din beskrivning.

    SvaraRadera
  2. de är klart du måste prova gillar tjejer de så kan ja lova dig att vi män gör de också de e underbart, Men de ska vara helrakat öveallt, för allas trevnad

    SvaraRadera
  3. Låter riktigt mysigt. Helrakat är nästan ett krav.....

    SvaraRadera
  4. japp håriga organ å stjärtar lockar inte oss alls--

    SvaraRadera